CIFF – Copenhagen international fashion fair


 

Little Joule gjorde succé på Modemässan i Köpenhamn 4-7 augusti 2011. I vår monter visar vi upp vår barn kollektion för våren 2012.



Barnen på modemässan i Köpenhamn bjöd på stor show. Tredje flickan i från vänster bar upp vår söta vårnyhet 2012.

Och senare flödade kreativiteten än mer på catwalken.


 

Nu finns Tom Joules höstnyheter i butiken på Korsgatan 24 i Göteborg, Bibloteksgatan 11 i Stockholm och i Sesamgallerian plan 2 i Jönköping.

Varmt välkomna!

 


Kommentarer
Postat av: kund

Irriterande att man inte kan se den engeska sidan, utan hela tiden måste in påden svenska sidan. Det hade gjort något om ni hade haft en lika bra sida som dem, men man kan inte ens se katalogen med de nya produkterna på denna sida.

2011-08-18 @ 00:41:51
Postat av: kund

Oj, det märks att det är sent. Jag menade:



Irriterande att man inte kan se den engelska sidan, utan hela tiden måste in på den svenska sidan. Det hade inte gjort något om ni hade haft en lika bra sida som dem, men man kan inte ens se katalogen med de nya produkterna på denna sida.

2011-08-18 @ 00:44:51
Postat av: Ida

♥ Fråga en eller flera frågor på frågestunden! Gärna lite ovanligare frågor som t.ex. om jag brukar cykla utan hjälm eller om jag har något annat modersmål än svenska och inte hur lång jag är eller hur gammal jag är.

http://idahtt.blogg.se/2011/august/fragestund-1.html

2011-08-18 @ 01:27:26
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0